השנה החדשה מתקרבת ואיתה כמובן עונת הסיכומים. והנה המקבץ הראשון - גוגל מפרסמת את 10 סרטוני המותג הנצפים של 2010.
- במקום הראשון הפתעה קטנה מאוד, ספוט ההשקה של הקמפיין המצליח של השנה - אולד ספייס קליק
- בין שלל פרסומות המונדיאל נייקי מצליחה לנצח בגדול עם עם Write the Future הבאמת מופלא קליק
- מותג נעלי ספורט האקסטרים DC Shoes, שהיה די אנונימי עד לא מזמן, ממשיך להפגין ביצועי דיגיטל מרשימים עם סדרת סרטונים של פעלולי רכבי מירוץ קליק
- המותג טיפקס נחלץ מתהומות השכחה של האייטיז עם סרטון ויראלי שמצליח פשוט ע"י שילוב שני קונספטים בסיסיים ומוכרים בהם הצופה משפיע על המשך הסרטון - ה-annotations של יוטיוב וסוג של Subservient Chicken חמש שנים מאוחר יותר קליק
- ג'ילט ורוג'ר פדרר בעוד סרטון מז'אנר "האם זה באמת קרה" הותיק שמסתבר שעדיין לא נס ליחו קליק
- טויוטה בהיפ הופ משעשע על חיי ההורות לקידום הואן החדש קליק
- קונספט התינוקות הותיק של בית ההשקעות E*Trade ממשיך להצליח, הפעם בזכות דחקה טפשית על לינדזי לוהן המילקוהולית קליק
- תחרות פרסומות הגולשים השנתית של דוריטוס בסופרבול רצה זו השנה החמישית ועדיין מצליחה לייצר תכנים מוצלחים קליק
- חברת הביטוח גייקו ממשיכה עם סדרת הספוטים הרטוריים שלה, הפעם עם טייק אוף על "סבתא בישלה דייסה" שבגרסה האמריקאית הלא כשרה הוא עם חזירונים קליק
- אדידס דווקא לא נחלה הצלחה גדולה עם פרוייקט התוכן הויראלי השאפתני Adidas Originals אך סרטון אחד בפרוייקט הצליח למשוך גיקים חובבי סטאר טרק קליק