המטרה כמו בשלט הקודם - engagement עם צרכנים במימד הפיזי תוך שימוש בכלים דיגיטליים, או בפשטות להצליח לתפוס פריטי מקדונלדס עם המצלמה ולקבל אותם בסניף הסמוך. גם אם אתם לא ממש חובבי מקדונלדס אני בטוח שכולכם הייתם שולפים מיד את הסלולרי כדי להתנסות באתגר ופה הגדולה - הגעה לקהלים חדשים, מתוחכמים וטכנולוגיים.
יום שלישי, 27 באפריל 2010
!Say Cheese-Burger
שנה אחרי השלט המעולה הזה חוזרים מקדונלדס אנגליה בשלט סופר-קריאיטיבי חדש.
המטרה כמו בשלט הקודם - engagement עם צרכנים במימד הפיזי תוך שימוש בכלים דיגיטליים, או בפשטות להצליח לתפוס פריטי מקדונלדס עם המצלמה ולקבל אותם בסניף הסמוך. גם אם אתם לא ממש חובבי מקדונלדס אני בטוח שכולכם הייתם שולפים מיד את הסלולרי כדי להתנסות באתגר ופה הגדולה - הגעה לקהלים חדשים, מתוחכמים וטכנולוגיים.
המטרה כמו בשלט הקודם - engagement עם צרכנים במימד הפיזי תוך שימוש בכלים דיגיטליים, או בפשטות להצליח לתפוס פריטי מקדונלדס עם המצלמה ולקבל אותם בסניף הסמוך. גם אם אתם לא ממש חובבי מקדונלדס אני בטוח שכולכם הייתם שולפים מיד את הסלולרי כדי להתנסות באתגר ופה הגדולה - הגעה לקהלים חדשים, מתוחכמים וטכנולוגיים.