יום ראשון, 25 באפריל 2010

Bing Music

מאז השקתו Bing עושה בסך הכל עבודה לא רעה. הוא מנוע חיפוש יעיל, מהיר, אסתטי ועם כמה פיצ'רים אשר חסרים למתחרה הקטנטן ממאונטיין ויו. כל אלה, במקביל לשיתוף הפעולה עם Yahoo, הובילו להפיכתו למנוע החיפוש השני בגודלו ברשת אך עם פחות מ-8% מהחיפושים לעומת כ-60% של גוגל.

האסטרטגיה המעיינת בה בחרו במיקרוסופט היא ללכת לזירה הבתולית יותר - הסלולר. בחודשים האחרונים הם מעודדים את הורדת אפליקציית האייפון של Bing אבל זו לא ממש המריאה.כל זאת עד השבוע האחרון בו שחררה מיקרוסופט את אפליקציית Bing Music החינמית שמאפשרת לשמוע את מצעד 100 השירים הטובים של כל שנה ב-50 שנה האחרונות. כמובן שהאפלקיציה האטרקטיבית מיד עלתה לראש רשימת האפליקציות הפופולריות. במסך הכניסה לאפליקציה מיקרוסופט מבקשת מהמשתמשים להוקיר לה טובה ולהוריד גם את אפליקציית האייפון של Bing. כן כן, היא מבקשת ולא מחייבת. וראו זה פלא - אפליקציית Bing מגיעה למקום ה-6 ברשימת האפליקציות הפופולריות.

בסופו של יום אין דרך לדעת אם אנשים ישתמשו ב-Bing אחרי שהורידו את האפליקציה אבל הסיכויים לכך ללא ספק גדלים. מיקרוסופט הפתיעה לטובה עם שימוש חכם ויצירתי בתוכן איכותי, במודל חינמי מקורי ובפנייה בגובה העיניים למורידי Bing Music על מנת לקדם את אחד ממנועי הצמיחה העתידיים החשובים שלה.