בינתיים פרסום דיספליי, aka באנרים, עדיין חי ביננו ואני לא רואה סימן למותו, לפחות כל עוד לא יתפתח מצד אחד מודל תגמול סטנדרטי לגופי הקריאיטיב מעבר לאחוזים מרכישת מדיה (לפחות פה בארה"ב די נפוץ לשלם ריטיינרים מאוד מכובדים לעבודת קריאיטיב אבל זה לא תגמול ongoing כמו שדורשת למשל מדיה חברתית) ומצד שני יתפתח מודל סטנדרטי ואפקטיבי להערכת ביצועים ו-ROI של מותגים וקמפיינים במדיה חברתית בדומה למדדים הנפוצים בפרסום דיספליי.בינתיים קבלו מצגת עם 6 כללים ליצירת פרסום דיספליי מוצלח שבמקרה כוללת את כל הבאנרים הכי טובים שנתקלתי בהם בשנה האחרונה.