זהו אכן מיקום חסות רלוונטי מאוד אשר יוצר חוויה דומה לצפייה בטלוויזיה.
למרות זאת, אסור לשכוח את ההקשר התוכני בו נחשף המותג.
שימוש בביטוי I Love Updates ע"י סוני אריקסון בחלון הוידאו של ynet לא לוקח בחשבון שה-updates לא יהיו תמיד lovable, כמו בדוגמא הבאה של וידאו מהמלחמה בגיאורגיה, וכך מצטייר המותג בצורה קרה ומסחרית.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBEwASUazry1PDB7ymxR8KzwWb-vsnQJwilohxdJvjkdIwuJ_TVGR7vTbAutTfeu6xWmd7cdxyC8gFpJjpkUGlVIblNKRwuYti7po3rJrn4Wi8hoxnH45fZaKQkZ86yD9SsmTcLFPQD3w/s400/sony.jpg)