יום שבת, 9 באוגוסט 2008

I Love War

כבר כמה שנים שחברות מתחומי הטלויזיה והסלולר כמו סוני, LG, טושיבה, נוקיה וסוני אריקסון, לוקחות חסות על חלונות הוידאו באתרים השונים.
זהו אכן מיקום חסות רלוונטי מאוד אשר יוצר חוויה דומה לצפייה בטלוויזיה.
למרות זאת, אסור לשכוח את ההקשר התוכני בו נחשף המותג.
שימוש בביטוי I Love Updates ע"י סוני אריקסון בחלון הוידאו של ynet לא לוקח בחשבון שה-updates לא יהיו תמיד lovable, כמו בדוגמא הבאה של וידאו מהמלחמה בגיאורגיה, וכך מצטייר המותג בצורה קרה ומסחרית.