Denny's היא רשת מסעדות אמריקנית ותיקה בת 2500 סניפים אשר הפכה עם השנים לשם נרדף לדיינר משפחתי פשוט, לא מתיימר וזול.
עם זאת, ל-Denny's כמעט ולא היה קיום בשיח הציבורי והתקשורתי, והמותג הצטייר כאנמי ומשעמם.
החברה החליטה לעורר עניין מחודש ברשת תוך שימוש בתכסיס הכי ישן בספר, במילה שגורמת לאנשים להתנהג בצורה לא רציונלית - חינם.
בפרסומת סופרבול יקרה הוזמן הציבור האמריקני ל-Denny's להינות מארוחה חינם:
הרשת השקיעה 5 מיליון דולר בקמפיין כולל זמן אוויר.
41% מהצופים שיפרו את תפישת המותג שלהם כתוצאה מהצפייה בפרסומת.
הקמפיין ייצר יח"צ בשווי 50 מיליון דולר.
בעקבות הקמפיין הגיעו 2 מיליון אמריקנים לקבל ארוחה חינם במסעדות Denny's ברחבי ארה"ב.
ורובם הגיעו במזג אוויר מזעזע בשביל לחסוך פאקין 5.99$.
בחישוב כולל של הרכישות הנוספות בסניפים (שתייה, קינוחים וכו') הרשת יצאה מאוזנת.
וכך נראו התורים מחוץ למסעדות:
אז מי אמר שהארד-סייל זו מילה גסה?
עם זאת, ל-Denny's כמעט ולא היה קיום בשיח הציבורי והתקשורתי, והמותג הצטייר כאנמי ומשעמם.
החברה החליטה לעורר עניין מחודש ברשת תוך שימוש בתכסיס הכי ישן בספר, במילה שגורמת לאנשים להתנהג בצורה לא רציונלית - חינם.
בפרסומת סופרבול יקרה הוזמן הציבור האמריקני ל-Denny's להינות מארוחה חינם:
הרשת השקיעה 5 מיליון דולר בקמפיין כולל זמן אוויר.
41% מהצופים שיפרו את תפישת המותג שלהם כתוצאה מהצפייה בפרסומת.
הקמפיין ייצר יח"צ בשווי 50 מיליון דולר.
בעקבות הקמפיין הגיעו 2 מיליון אמריקנים לקבל ארוחה חינם במסעדות Denny's ברחבי ארה"ב.
ורובם הגיעו במזג אוויר מזעזע בשביל לחסוך פאקין 5.99$.
בחישוב כולל של הרכישות הנוספות בסניפים (שתייה, קינוחים וכו') הרשת יצאה מאוזנת.
וכך נראו התורים מחוץ למסעדות:
אז מי אמר שהארד-סייל זו מילה גסה?