יום ראשון, 31 במאי 2009

אינפינטי <> סוזוקי

בעוונותי אני מתגורר בשדירות רוטשילד ונחשף לכל הפעילויות השיווקיות שמנסים להרים שם כל שני וחמישי. אולי היוזמה המוצלחת ביותר הוא אולם התצוגה הדי חדש של אינפינטי.
בפני אינפיניטי, מותג היוקרה של ניסן, תואם לקסוס של טויוטה, עמדה ועומדת משימה קשה - לשכנע את האלפיון העליון לשלם על רכב יוקרה עם מותג די עלום שם.
האם הייתם מוכנים לשים יותר מ-300 אלף שקל על אינפיניטי כאשר החלופות הן מרצדס, אאודי, לקסוס או טוארג?
היבואנים, קבוצת קרסו, הבינו את הפוטנציאל של אולם התצוגה כאמצעי שיווקי אשר מוביל לחשיפה ארוכת טווח במיקום אסטרטגי.
בעוד שאר היבואנים תוקעים את אולמות התצוגה הענקיים באיזור המסגר הלא סקסי בעליל או במקרה הגרוע יותר של פורשה בפתח תקווה (פורשה! בפאקין ז'בוטינסקי בפתח תקווה!!!), החליטו בקרסו שאיכות עדיפה על כמות ולקחו אולם תצוגה קטן אבל במיקום מנצח - שדירות רוטשילד, לב הסיטי של ת"א - מקום בו עוברים מדי יום עשרות אלפי אנשי עסקים ופיננסים.
והעיצוב - מנצח. כמובן שהמכוניות החלקלקות בחוץ עושות עבודה אבל באופן כללי המראה הוא פרימיומי לעילא, כולל האימג' בשילוט, הדגלים, החניות וכמובן עיצוב הפנים של האולם.

בלילה הלבן אף ניצלו את המיקום להקרנת גמר גביע האלופות (משולב כמובן בפרסומות אינפיניטי).
סחטיין!



ועכשיו לרע.
ישבו במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, היושב כמה מאות מטרים מאולם אינפיניטי וחשבו איך ננצל את המיקום שלנו לעוד משהו מלבד ארוחות צהרים במוזס.
מיד קפץ הגאון שאמר - "חבר'ה חבר'ה ראיתי את אינפינטי פה ליד. למה שלא נגזור קופון גם על מדיה ונמתג את האמ-אמא של הכניסה שלנו".
אז מילא אם הרעיון לא היה מקורי במיוחד אבל התוצאה נראתה טוב. אבל היא לא. ממש לא. מזמן לא ראיתי שילוט כל כך זול - צבעים דהויים ומיושנים, עשרים סוגי פונטים שנראים כאילו נשלפו מוורד 97, מסר חסר תועלת ובכלל פיל של מודעת מקומון באשדוד.
חבל...



בקרוב אמור לעבור אולם התצוגה של אינפינטי להרצליה פיתוח בדומה לאולם התצוגה של סיאט.
אומנם מקום פחות סקסי מרוטשילד אבל עדיין נהנה מיוקרה ומתאים הרבה יותר מבחינה פיזית לצרכים.
לטובת המותג סוזוקי אני מקווה שבמכשירי תנועה יבינו מהר מאוד שהשילוט לא עובד לטובתם...