יום שישי, 12 ביוני 2009

GI Weekend 25 - מישיגן כן מחכה לי (ניוזלטר פרידה)

(ניוזלטר שבועי ללקוחות גריי אינטראקטיב)

כפי שחלקכם כבר הספיק לשמוע, אני עוזב את GI לטובת תואר שני בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת מישיגן.
בשבעת החודשים האחרונים נהניתי מאוד לשתף אתכם בהשקפות על עולם האינטראקטיב אך יותר מכל נהניתי מהאינטראקציות שנוצרו בעקבות הניוזלטר – הפידבקים, השיחות, הדיונים, היוזמות, ההשראה וההעשרה ההדדית.
אני מקווה שגם אתם נהניתם, החכמתם וגם לקחתם אתכם משהו להמשך.

החלטתי לסכם דווקא בניסיון קטן לחיזוי כמה מהדברים שתעברו בתקופה הקרובה:

1_
גם ההורים שלכם יפתחו פייסבוק
2_
התובנות החשובות ביותר על הצרכנים שלכם יבואו ממדיה חברתית ולא מקבוצות מיקוד
3_
360 או חוצה מדיות כבר לא יהיו מושגים רלוונטיים לדיון – הם יהיו נקודת הפתיחה שלכם
4_
תגדילו את ההוצאה על פרסום דיגיטלי. הרבה על חשבון פרינט.
5_
תמנפו את ההשקעה בהפקת פרסומת הטלויזיה שלכם גם לפרי-רולים
6_
תשאלו את עצמכם מה אתם יותר - יוצרי מוצרים או יוצרי תכנים
7_
תישאלו ע"י המנכ"ל שלכם האם כדאי לו לפתוח בלוג
8_
תוסיפו כתובת אינטרנט לכל פרסומת טלוויזיה
9_
תשאלו את עצמכם מתי ניהול מותג הפך למקצוע שדורש תואר ראשון במדעי המחשב
10_
תמשיכו לומר למשרד האינטראקטיב שלכם – "אני רוצה משהו שהוא לא באנרים"
11_
תפגישו בין משרדי האופליין, האינטראקטיב, הקד"מ והיח"צ שלכם בתדירות גוברת והולכת
12_
תנצלו את אריזת המוצר להפנייה לפעילות אינטרנט
13_
תעשו קמפיין משמעותי בסלולר עם משהו קצת יותר מעניין מהורדת רינגטונים
14_
לא תעזו להעלות קמפיין טלוויזיה לפני שסגרתם קידום ממומן בגוגל על כל המילים הרלוונטיות לקמפיין
15_
תנסו להבין מה זה לכל הרוחות שיווק התנהגותי
16_
תאלצו להתמודד עם בעיה תדמיתית שהתחילה בגלל גולש אחד עם הפרעת אישיות גבולית
17_
תבנו עמודי בית לכל המותגים שלכם
18_
תעשו פעילות בטוויטר רק בשביל היח"צ בגלובס
19_
תתחילו לענות ללקוחותיכם בפורומים וטוקבקים באופן רשמי
20_
תקבלו את הרעיון הגדול של קמפיין המיליונים שלכם מקופירייטר אינטראקטיב שהשתחרר מגולני לפני חודשיים

לאורך החודשים האחרונים הצגתי לכם לא מעט קריאיטיב פורץ דרך מהעולם אך חשוב לזכור שראיתם את הקצפת שלו. דווקא פה בארץ הקודש עושים לא מעט אינטראקטיב מקורי וחדשני ושוק האינטראקטיב עומד בשורה אחת עם המובילים בעולם.
הוא ימשיך להיות ככה אם רק תהיו נועזים, תפתחו את הראש ותתנו לו צ'אנס.
זכיתם לעבוד עם משרד אינטראקטיב באמת מיוחד שעושה הכל בשביל הלקוחות שלו – נצלו זאת!

שיהיה בהצלחה לכולכם!