לפני שבועיים יצא לי לשבת עם חבורת אמריקנים במסעדה תל אביבית.
איכשהו הגעתי לשאול אותם באיזה חברת תעופה הם טסו וכמובן שלא עמדתי בפיתוי ובכמה דקות הבאות הפכתי אותם לקבוצת מיקוד לתחום התעופה.
מה שהבנתי מהם שאין אף חברת תעופה שהם מעדיפים באופן מובהק וכי המחיר הוא השחקן הכמעט בלעדי.
במציאות כזו קשה לבלוט לטובה.
מה שכן - קל מאוד לבלוט לרעה.
הקליפ נעשה ע"י להקה אשר אחת הגיטרות היקרות שלה נשברו בעת טיסה עם יונייטד אירליינס. החברה התנערה מאחריות, התנהגה בקרירות ובאדישות והקליפ מספר בפירוט רב את כל השתלשלות הסיפור.
אני די בטוח שעכשיו כל מי שצפה בקליפ יחשוב פעמיים לפני שהוא טס עם יונייטד בליווי מטען יקר (ובהבדלים המינימליים בין מחירי החברות זה משמעותי מאוד).
ושוב אנחנו רואים את כוחו של הצרכן הדיגיטלי, במיוחד אם הוא במקרה קריאיטיבי.
עכשיו נראה מה תהיה התגובה של יונייטד...