יום שישי, 25 בדצמבר 2009

Here comes the Sun 4.0

כולנו יודעים עד כמה המדיה המודפסת מאבדת מהרלוונטיות שלה מדי שנה. אך יש הבדלים בין השחקנים. בקצה אחד אפשר למצוא מותגי עסקים כמו ה-Wall Street Journal שהוא אחד האתרים המתוחכמים והפופולריים ברשת ואולי ה-"עיתון" היחיד אשר מצליח לגבות כסף על צפייה בחומרים אונליין. בקצה השני אפשר למצוא צהובונים עתירי רכילות וצבע שנמכרים בדוכני רחוב. עבור אלה המימד הפיזי של העיתון תמיד היה משמעותי אף יותר.

מה עושים?
הסאן הבריטי יצא בקמפיין חדש בשם Sun 4.0, אשר נותן זוית מפוכחת ומשעשעת על כל עולם הגאדג'טים שכולנו התמכרנו אליו. האם זה יפיל למישהו אסימון והוא יוותר על האייפון? לא ממש. אבל אולי זה יזכיר לחובב רכילות שהיה לו יותר כיף לקרוא את הסאן בבית קפה מאשר לקרוא בלוג רכילות.



ועוד אחד, הפעם בטייק-אוף על הפרסומת הידועה של איי-פון, There's an app for that.
(כבר כתבתי פה על הטייק-אוף המעולה של וריזון על אותה פרסומת).