מה כבר ההבדל מהמהדורות המיוחדות של עלית לחגיגות ה-60 שאלתם?
המוצרים החדשים מכילים סוכר אמיתי כפי שפעם היו עושים משקאות קלים ולא עם סירופ תירס עתיר פרוקטוז כמו רוב המשקאות שאנחנו מכירים היום. (ד"א, יש האומרים שפיאסקו New Coke נועד בזמנו לחפות על המעבר של קוקה קולה מהסוכר היקר לסירופ התירס הזול יותר).
אז העיצוב הראשוני לא הרגיש ממש נוסטלגי. נראה כמו פפסי ומאונטיין דו הנוכחיים אחרי הריברנדינג המפורסם של שנה שעברה, רק עם לוגו פפסי הקלאסי מתחילת המאה הקודמת ולוגו מאונטיין דו די זהה.
אז העיצוב הראשוני לא הרגיש ממש נוסטלגי. נראה כמו פפסי ומאונטיין דו הנוכחיים אחרי הריברנדינג המפורסם של שנה שעברה, רק עם לוגו פפסי הקלאסי מתחילת המאה הקודמת ולוגו מאונטיין דו די זהה.
החברים במחלקת העיצוב כנראה הבינו את זה והעיצוב הסופי כבר עושה את העבודה ולא רק יוצר אפקט אמוציונלי אלא גם יוצר בולטות ברורה במדף המשקאות העמוס. לא סתם שמתי לב לזה...
ואם כבר חזרנו להיסטוריה של פפסי, כדאי למלא חור בהשכלה ולהכיר את ג'ינגל הרדיו מ-1936 שלראשונה הפך את פפסי למותג פופולרי בקנה מידה לאומי ולמתחרה של ממש לענק מאטלנטה, כאשר הוא מציע בקבוק עם כמות כפולה באותו מחיר. מי אמר שהפרסום ברדיו לא עובד?