יום שני, 25 בינואר 2010

באטהד

לא מזמן יצא לי לפגוש מנהלת מ-Wrigley שאחראית על מותג אלטוידס בצפון אמריקה. בעקבות הפגישה הכרתי את הקמפיין האחרון של אלטוידס - סדרת אינטרנט בשם Brainstorm - קמפיין ברנז'אי מעולה שמשום מה לא עשה ממש רעש. אולי בגלל שהוא קצת ברנז'אי מדי.

באחד הפרקים מעלה הקופירייטר רעיון מטופש לקמפיין בו סוכרייית האלטויד המרעננת עוזרת לבנאדם עם פרצוף בצורת ישבן לחזור למצב נורמלי.


אני לא יודע אם Y&R מילאנו קיבלו השראה מאלטוידס אבל זמן קצר לאחר מכן הם יצאו בקמפיין אינפנטילי למדי לחברת משקפי שמש איטלקית:

ועוד כמה גרסאות נוראיות באותה מידה - 1,2,3

קמפיין אלטוידס הוא סאטירה על עולם הפרסום.
קמפיין Glassing הוא הוכחה שהסאטירה הזו מוצלחת.