יום חמישי, 11 בפברואר 2010

Desperate Pita Chips

אז אני רוצה לעשות קמפיין המכוון לאמהות.
אז אני רוצה להשתמש בעולם תוכן קיים שידבר אליהן, נגיד Desperate Housewives.
אז אין לי כסף לקנות את הזכויות לשימוש בתכנית.

מה עושים?

מותג חטיפי הפיתה (יש דבר כזה) Stacy's מצליח לנכס ערכים נחשקים של Desperate Housewives בלי לשלם יותר מדי בעזרת כמה החלטות קריאיטיביות חכמות:
  1. בחירה בלוקשיין שמזכיר את בתי הפרברים המוכרים של הסדרה
  2. בחירה בשחקניות המזכירות את כוכבות הסדרה
  3. בחירה בשמות דומים (דניאל/גבריאל)
  4. והכי חשוב - בחירה במוזיקה אשר מאוד מזוהה עם התכנית
והנה קיבלנו פרסומת עם קריאיטיב די נוראי אבל סיכוי לא רע לתפוס את עקרות הבית הנואשות: