היוזמה הקטנה הפכה למהלך קידום המכירות הארוך בהיסטוריה. עם 50 מיליון הגדות לאורך השנים הפכה ההגדה של Maxwell House להגדה הנפוצה בעולם והמותג הפך לחלק בלתי נפרד מחג הפסח.
ואני סתם הייתי מופתע לגלות הערב בסדר הגדה ממותגת הרבה יותר מהגדות ממותגות בישראל. אבל כנראה שעם כזאת מסורת זה כבר לא ממש מיתוג אלא חלק אינטגרלי מהפסח האמריקאי.
ואני סתם הייתי מופתע לגלות הערב בסדר הגדה ממותגת הרבה יותר מהגדות ממותגות בישראל. אבל כנראה שעם כזאת מסורת זה כבר לא ממש מיתוג אלא חלק אינטגרלי מהפסח האמריקאי.