יום חמישי, 11 במרץ 2010

Boston Branding

בסופו של יום בוסטון היא עיר די אפורה. ציפיתי שעיר עם עשרות אוניברסיטאות תהיה שוקקת חיים אך נראה שהחיים הסטודנטיאליים לא ממש משפיעים על מרקם העיר. וכך נשארת בוסטון רק בתפישת "אתונה של ארה"ב" שלא ממש מגשימה את עצמה.
אז איך נביא תיירים?
פה משתמשת בוסטון בבידול מעניין ומנצלת את היותה עיר מרכזית אך קטנה בגודלה, קטנה מספיק בשביל להסתובב ברגל, ומגדירה עצמה כ- "America's Walking city". אסטרטגיה מעניינת מאוד.
ואם אנחנו כבר מדברים על מיתוג מקומות - אחד הסרטונים הכי פופולריים בשבוע האחרון הוא סרטון תדמית לחבל בריטיש קולומביה בקנדה. סרטון פשוט מענג שעושה לי חשק לקפוץ לשם בחופשה הבאה.