אז כן, בעקבות ההשקה החגיגית היום בארה"ב חשבתי לרכוש לעצמי iPad.
על ציר אימוץ מוצרים חדשים אני בדרך כלל ממש לא ב-Innovators ואפילו לא ב-Early Adopters אלא אי שם ב-Early Majority יחד עם עוד המון לא-מובילי-דעת-קהל אחרים. אבל הפעם זה מרגיש נורא נגיש - כי אני פה בארה"ב, כי זה לא נורא יקר, כי כולנו כבר די מכירים את המוצר ובעיקר כי ה-iPhone גרם לי להתאהב לחלוטין בממשק של אפל. אז גיגלתי על מנת לברר מתי החבר יגיע לחנויות וקיבלתי את הפרסום הממומן הזה באדיבות ענקית הספרים ברנס אנד נובל עם הכותרת iPad.
הכל היה בסדר אם הקישור לא היה מוביל לקורא הספרים החדש והמדובר של ברנס אנד נובל Nook. אין בעיה לפרסם כזו מודעה עם כותרת מדויקת כמו "Nook" אבל הטעיית הגולש היא מהלך חובבני שמתאים לאתרי קמעונאות קטנים שמנסים לדחוף מוצרים בכח ולא למותג גדול וחזק כמו ברנס אנד נובל. חבל להסתכן ביצירת אנטגוניזם לתת-המותג שאמור להיות הדבר הכי גדול מאז הקינדל.
בסוף ויתרתי.