בקטגוריות רבות אני שמח לנצל את מחירו הנמוך של המותג הפרטי.
בקטגוריות אחרות, לדוגמא מוצרי indulgence או מוצרי אלקטרוניקה, אני תמיד ארכוש את המותגים האהובים.
והנה מגיעה לה רשת הקמעונאות 7Eleven ומשיקה מותג בירה פרטי בשם Game Day. כמי שתופש בירה כמוצר indulgence שאני צורך לשם הנאה אני לא יכול לדמיין את עצמי קונה את Game Day. אני גם לא מאמין שבירה שופרסל היתה ממש תופסת בישראל בה המותג הפרטי עדיין משחק איפשהו בין תבלינים לדגני בוקר. אבל במדינה בה הצרכן הממוצע שותה פי 6 ממקבילו הישראלי, ובה הבירות הפופולריות ביותר הן בירות לייט דלוחות עם 2% אלכוהול יש מצב שגם זה יתפוס.
בקטגוריות אחרות, לדוגמא מוצרי indulgence או מוצרי אלקטרוניקה, אני תמיד ארכוש את המותגים האהובים.
והנה מגיעה לה רשת הקמעונאות 7Eleven ומשיקה מותג בירה פרטי בשם Game Day. כמי שתופש בירה כמוצר indulgence שאני צורך לשם הנאה אני לא יכול לדמיין את עצמי קונה את Game Day. אני גם לא מאמין שבירה שופרסל היתה ממש תופסת בישראל בה המותג הפרטי עדיין משחק איפשהו בין תבלינים לדגני בוקר. אבל במדינה בה הצרכן הממוצע שותה פי 6 ממקבילו הישראלי, ובה הבירות הפופולריות ביותר הן בירות לייט דלוחות עם 2% אלכוהול יש מצב שגם זה יתפוס.