ביומי הראשון בישראל חזרתי לביתי לשעבר בשדירות רוטשילד ועברתי ליד מתחם אינפיניטי שאני כזכור מאוד אוהב. להפתעתי גיליתי שהמותג החליט לעשות מעשה אדידס בסנטר ולהוסיף את השם בעברית ללוגו (עדכון: מסתבר שלא לחיות בארץ מוביל לחוסר הכרת חוקים חדשים כמו החובה להוסיף את שם החנות בעברית לשלט). ולא סתם להוסיף - עם פונט גדול הרבה יותר, חסר כל קונסיסטנטיות עם הפונט הלועזי, לא ממורכז ובעל קרנינג בעייתי. לי זה מרגיש הרבה פחות פרימיומי ומשדר שהמותג מנסה לקרוץ גם לקהל פחות, איך נאמר, "איכותי", אשר אנגלית מהווה מכשול עבורו אבל עיצוב גרוע כנראה שלא. רכב של 400 אלף שקל, עיצוב של 400 שקל.
יום רביעי, 12 במאי 2010
אחי מה זה האינפינטיטי הזה?
איזה באסה. עד שחשבתי שמישהו פה עושה עבודה טובה ביצירת מותג רכב פרימיומי מאפס.