בשנה האחרונה שחקניות הבירה הגדולות הפגינו חדשנות רבה דווקא ברמה המוצרית ולא השיווקית. כל פעם שביקרתי בסופר נתקלתי בטעמים חדשים, פורמטים חדשים, אריזות חדשות ועוד. הפרסומות היו ונשארו אותו הומור של ילדי קולג' שמשום מה מצליח להצחיק אמריקאים גם בגיל 55.
חידוש שמאוד אהבתי יושק ע"י השחקנית השנייה בגודלה, SABMiller הדרום אפריקנית, לקראת גביע העולם בכדורגל המתקרב. מדובר בפחית בירה חדשנית אשר הופכת לכוס כאשר מסירים את החלק העליון שלה. רעיון פשוט אבל גאוני וללא ספק USP מהותי. יש מצב שפחית כזו היתה גורמת לי לראשונה להעדיף פחית על בקבוק.