כבר די הרבה זמן אנחנו רואים קמפיינים בפייסבוק המנצלים את אפשרות הסתרת התוכן בעמוד הקמפיין מ-"לא מעריצים". הקמפיינים מעוררים את סקרנות הגולשים וגורמים להם להפוך למעריצים (היום זה כבר לחיצה על Like) תמורת חשיפת התוכן המיוחל. חיכיתי לחברה גדולה שכבר תעשה משהו עם זה. והנה זה מגיע עם קסטרו וראובני פרידן דיגיטל שמתנים את חשיפת הגירסא הלא מצונזרת של הפרסומת החדשה בלחיצה על Like.
אבל מה - חבל שבמקביל הם חושפים את התוכן האטרקטיבי לכולם גם ביוטיוב ואף מפיצים את הקישור ברחבי קירות פייסבוק, ובכך בעצם מוציאים את הרוח מכל הסקרנות.