ועוד ממעללי המדף הגרמני - למה אני מוצא מצה או Matzen בסופר בעיירה נידחת במדינה ממש לא משופעת ביהודים?
אחת האסטרטגיות הקלאסיות לשיפור ביצועים של מותג מדשדש היא מציאת שימוש שונה או הזדמנות צריכה שונה למותג. בגרמניה הבינו שהקטע היהודי או ה-Kosher לא מאוד רלוונטי ולכן מיצבו את המצה כ-" Das ideale Brot fur leichte Kost", או בתרגום חופשי "הלחם האידיאלי לארוחה קלה". במילים אחרות, החברים מצאו נישה ייחודית ומבודלת העומדת בניגוד ברור ללחם הגרמני הקלאסי הכבד. שימו גם לב להצעת ההגשה המעניינת דמוית הסושי שהופכת את המצה למוצר ורסטילי, מעניין ואפילו די פרימיומי.