יום חמישי, 3 ביוני 2010

מירוצי מרלבורו

החוק האירופאי החדש מונע פרסום של מוצרי טבק באירועי ספורט ביבשת.
מה יעשה מותג הטבק הגדול בעולם אשר כבר עשרות שנים משקיע מיליונים בספונסרשיפ למירוצי מכוניות? ינסה להתחכם. מרלבורו עיצבו ברקוד שדומה ללוגו שלהם בתקווה שבתת מודע הצופים יתרגמו את הברקוד ללוגו האמיתי.
הברקוד על מכונית פרארי:

הברקוד בלוגו קבוצת פרארי:
ואפילו בתלבושות של המשתתפים:

לכאורה הברקה גאונית אבל כנראה לא מספיק מתוחכמת מאחר ומרלבורו כבר התבקשו להיפטר גם מהברקוד.