יום שישי, 1 באוקטובר 2010

SEM סקסי?!

SEM, שיווק במנועי חיפוש, הוא בד"כ תחום די אפור. מתי בפעם האחרונה ראיתם קישור ממומן בגוגל שהיה קריאטיבי או מעניין? בד"כ הרי מדובר על מסרים טקסטואליים בנאליים ואינפורמטיביים שמנסים בדרכים שונות ומשונות, אתיות יותר או פחות, להניע ללחיצה על הקישור.

אבל לפעמים יש הפתעות. רשת חנויות הסקס הבריטית Ann Summers יוצאת בקמפיין אדוורדס קריאיטיבי למדי. החברה בדקה אילו ביטויים הם טרנדיים בגוגל וקנתה עבורם אדוורדס. אדוורדס כאלה לא יהיו יקרים במיוחד מאחר ומדובר בנושאים אקטואליים-זמניים אשר אין להם יותר מדי בידים (לדוגמא "שביתה בבריטיש אירוויס" שבקלות היתה יכולה להפוך אצלנו ל-"שביתה בנתב"ג"). הקופי של האדוורדס מחבר בצורה משעשעת ויוצאת דופן בין הנושאים האקטואליים הרציניים לעולם הסקס. בקרוב בגוגל הקרוב לביתכם.