יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

פוסט-מנהטן

בחודש האחרון הייתי לשמחתי נון-סטופ על הקו מישיגן-ניו יורק. אין מה לומר, 24 שעות בניו יורק מספקות יותר השראה מסמסטר שלם אי שם בערבות מישיגן. אז הנה כמה תמונות היישר מהאייפון.

בלאקברי מנסים לסגור את הפער מול הסמארטפונים האמיתיים דרך הרחבה גם לעולם הפאן. אבל דווקא דרך פאקמן?!? טוב שלא בחרו לחזור לסנייק. רק מוסיף לשיק המיושן גם ככה של המכשיר.

קונספט של פאסט פוד ידידותי לסביבה בשם Otarian על ברודווי ו-56 אשר חוסך בממוצע פליטה של 2 קילו פחמן דו חמצני לארוחה לעומת מסעדות סטנדרטיות. בכל ארוחה תוכל להחתים את כרטיס הנאמנות Carbon Karma ולהרגיש שאתה אחלה בנאדם.

פולקסוואגן לוקחים השראה מספי שקד בשלט חוצות טוב אבל לא מצוין.

מותג הבירה קורס לייט, אשר הערך המרכזי שלו הוא קור, מחליט שכנראה אין מקום לקריאיטיב עבור הקהל המקומי עמוק בתוך הארלם.

אחלה אחלה שם לרשת סופרמרקטים פרימיומית.

פייסבוק יוצאים מהמסך מגיעים לזירת הריטייל. מה הייתם אומרים על מתנה לחג בדמות Facebook Credits?

דויד ביטון עם מותג ג'ינס יוקרתי. לא בטוח שזה היה תופס בארץ...

שלט בסאבווי כחלק מקמפיין חדש של אתר הקניות Soap.com, אשר מבין טוב טוב מיהם הם הניו יורקרים שחוזרים לברוקלין אחרי העבודה.

ואיך דיסני לא תבעו את חנות הצעצועים הזו?

יאללה חזרה לשלג של מישיגן...