יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

חוגלה כובשים את אמריקה

לפני כמה חודשים תיארתי כיצד האגיס ג'ינס, חיתולים אופנתיים שפותחו ע"י חוגלה-קימברלי, אומצו ע"י קימברלי-קלארק העולמית וזוכים להצלחה בארה"ב. השבוע שוב הופתעתי מ-"אפקט חוגלה", בהרצאה של מנהל האסטרטגיה של Organic, אחד ממשרדי האינטראקטיב המובילים בארה"ב, שהעביר קייס סטאדי על הקמפיין שהם עשו ל-U by Kotex, מותג תחבושות היגיינות די חדש הפונה לקהל צעיר יותר ומציע עיצוב ואישיות מותג יוצאי דופן בעולם ההיגיינה הנשית.
אשר לי הוא קצת מזכיר את זה:
לאחר המבוא לחץ הבחור על פליי והראה לנו את הקמפיין עטור הפרסים שהוביל להצלחה גדולה של המותג החדש. הקמפיין מציג בחורה עם גישה צינית למדי לכל עולם פרסומות ההיגיינה הנשית, ומדבר לצרכניות בגובה העיניים במקום להראות בחורות רוקדות עם פרפרים.


ואיכשהו אני הייתי היחיד בקהל שלא ממש הבין את המהפיכה מאחר וחוגלה-קימברלי ומקאן וזאת ששיחקה פעם בזבנג עשו את זה בקמפיין מצוין כבר ב-2006. אני לא אתפלא אם הספוט הזה נתן את ההשראה לבריף שהעבירה קימברלי-קלארק למשרדים: