לפני שבוע נערך הסופרבול, אחד האירועים הנצפים בעולם, בו מציגות מיטב החברות את פרסומות הדגל שלהן.
בסופ"ש היה לי העונג לצפות בכל הפרסומות, והאמת היא שהשנה הפרסומות אכזבו קצת בהשוואה לשנים עברו.בכל מקרה, אספתי בשבילכם את הטובות ביותר, אבל קודם כל קצת מספרים...
52 - מותגים
84 - פרסומות
50 דקות ו-50 שניות זמן פרסומות
2.7 מיליון דולר לפרסומת בת 30 שניות
97.5 - מיליוני צופים - שיא של כל הזמנים
26% - אחוז הצופים אשר החלק האהוב עליהם בסופרבול הוא הפרסומות
13% - אחוז הצופים אשר ביקרו באתר מפרסם מיד בסיום במשחק (!)
13% - אחוז הצופים אשר צפו בפרסומת סופרבול אונליין מיד בסיום המשחק
33% - אחוז השיחות באינטרנט הנוגעות לסופרבול אשר עסקו דווקא בפרסומות
64% - אחוז הפרסומות בהן הוזכרה כתובת האינטרנט
6% - אחוז פרסומות בעלות מסרי הנעה לפעולה , השאר היו תדמיתיות בלבד
ולעניינים...
52 - מותגים
84 - פרסומות
50 דקות ו-50 שניות זמן פרסומות
2.7 מיליון דולר לפרסומת בת 30 שניות
97.5 - מיליוני צופים - שיא של כל הזמנים
26% - אחוז הצופים אשר החלק האהוב עליהם בסופרבול הוא הפרסומות
13% - אחוז הצופים אשר ביקרו באתר מפרסם מיד בסיום במשחק (!)
13% - אחוז הצופים אשר צפו בפרסומת סופרבול אונליין מיד בסיום המשחק
33% - אחוז השיחות באינטרנט הנוגעות לסופרבול אשר עסקו דווקא בפרסומות
64% - אחוז הפרסומות בהן הוזכרה כתובת האינטרנט
6% - אחוז פרסומות בעלות מסרי הנעה לפעולה , השאר היו תדמיתיות בלבד
ולעניינים...
- Audi
- E*Trade - 1 - הפרסומת בעלת הזכירות הגבוהה ביותר
E*Trade - 2 - Tide
- Pepsi - קיבלה את הבאז הכי חזק ברשת
- Bud - 1 - מקום שני בבאז ברשת
Bud - 2 - CarrerBuilder.com
- Hyundai - המותג שהתחזק בצורה המשמעותית ביותר כתוצאה מפרסומות הסופרבול. הטראפיק לאתר גדל פי 15!
- GoDaddy - אולי המוצר הכי לא סקסי (רישום כתובות אינטרנט) אבל פרסומת מספיק מפתה בשביל שכמעט 5% (!) מהצופים יגלשו לאתר בזמן הסופרבול (!)
- Fedex
- Planters Nuts