יותר מ-10,000 איש, ילדים ברובם, הפכו לאוהדים בפייסבוק של האיש שאומר "שמרית הררי" בפרסומת של מקדונלד'ס. חוץ מזה הקימו עוד 5 קבוצות מסביב לבחור הזה, מצאו את כרטיס הפייסבוק של השחקן ואפילו פתחו כרטיס ל-"שמרית הררי".
הנה עוד דוגמא לחשיבות של קמפיין הפועל בכל המדיות.
תארו לעצמכם איזו יציאה היתה יכולה להיות פעילות אינטראקטיב המבוססת על האיש.
תארו לעצמכם BTL מטורף איתו במועדוני ת"א.
אז חברים ביהושע, אחלה פרסומת יצאה לכם אבל תחשבו כמה רחוק הייתם יכולים ללכת עם זה, במיוחד במותג ובקמפיין ששמים דגש מיוחד על צעירים .
אני בכל אופן דווקא מעדיף את "יערה גורן"...