יום שני, 30 במרץ 2009

GI Weekend 17 - Live from Manhattan

(ניוזלטר שבועי ללקוחות גריי אינטראקטיב)


לא מזמן אחד הלקוחות שלנו מתחום התיירות התעניין מדוע עוד לא הקדשתי ניוזלטר לתחום. כעת, בעודי יושב בסטארבקס בשדירה ה-6 במנהטן, זו נראית ההזדמנות המתאימה.

1_
שלשום טסתי סוויס.
בתור ילד אני זוכר את סוויסאייר כשם קוד לפרימיום בעולם התעופה. חברה שטיסה בה היתה מעין סמל סטטוס.מאז התקצרה לה סוויסאייר לסוויס והפכה לעוד חברת תעופה אירופית סבירה גם במוצר, גם בתפישה וגם במחיר.במרכז הזירה הפרימיומית החליפו את סוויס וחברותיה האירופיות חברות כמו Emirates, Cathay Air ו-Singapore Airlines. ובכלל, בעולם שבו אתרי השוואות מחירים כמו
Expedia הם הכתובת הראשונה בחיפוש טיסות הקומודיזציה השתלטהעל עולם התעופה והפכה אותו יותר מתמיד לשוק של מחירים.אבל בטיסה של סוויס כן היה משהו שונה. המטוס היה עדיין אותו איירבאס 330. הסרטים אותם סרטים. האוכל לא טעים באותה מידה. גם הדיאט קולה דומה למדי. הדיילות בלונדיניות כמו בדרך כלל והשירות די סביר.
אבל כן הרגשתי שאני טס בסוויס, פשוט מאחר וחווית הטיסה היתה ללא ספק שוויצרית, אם זה באוכל, בצ'ופרים, במרצ'נדייז,בבידור או בכל אספקט אחר. ואני שואל את עצמי למה באלעל החיבור לתרבות הישראלית מסתכם בהגשת מיני פיתות וחומוס.

2_
לאחר שנחתנו נרצה לעיתים להשכיר רכב. אבל איך נחליט איזו חברה כאשר אנחנו מוצפים בעשרות מבצעים של חברות השכרה שונות?
ב-SIXT גרמניה מצאו
פתרון מקורי כאשר סיפקו לבאי שדה התעופה אינטרנט אלחוטי חינם אשר בו משולבים המבצעים שלה.

3_
בתחילת מאי תחנוך אל על את הקו החדש שלה לסאו פאולו ברזיל, הקו הראשון לדרום אמריקה. ההשקה מלווה בימים אלה בקמפיין טלוויזיה בכיכוב פאבלו רוזנברג הארגנטינאי (...). להבדיל, כאשר חברת התעופה Emirates חנכה את הקו שלה לסאו פאולו היא השיקה הפרסומת הארוכה בהיסטוריה - Ricardo Non Stop – בה במשך 14 שעות ברצף, הזמן אשר לוקח להגיע מדובאי לסאו פאולו, לא מפסיק ברזילאי בשם ריקרדו לדבר ולדבר אודות ברזיל. הקמפיין זכה באריה הזהב בקאן.
הטריילר לקמפיין >>
אתר הקמפיין >>

4_
חברת שיט התענוגות הגדולה בעולם קרניבל קרוז השיקה לאחרונה קמפיין חדשני במרכזו
שלטי חוצות אינטראקטיביים דמויי אקווריום.
ההולכים והשבים ברחוב מוזמנים להשתמש במכשירים הסלולריים שלהם על מנת ליצור דגים באקווריום ולשחק איתם.
ושוב אנחנו רואים קמפיין שמוצא פתרון פורץ דרך לשילוב בין מדיות שונות, זוכה לדקות יקרות ערך יחד עם צרכניו,ועל הדרך גם ליח"צ מעולה.

5_
עוד קמפיין זוכה אריה הזהב בקאן הוא הקמפיין הפסיכי מעט לעידוד התיירות בשטוקהולם. קבלו את
אחד הבאנרים היותר מופלאים שאי פעם ראיתם.

שבוע מעולה אי שם בהולי לנד...