יום רביעי, 25 במרץ 2009

Murphy's Ashtray

כבר ראינו בגולדסטאר שטמפו מבינים את הקהל שלהם ויודעים לפנות אליו גם בפעילויות ייעודיות.
בפעילות ברים של Murphy's הם שוב מוכיחים שהם מבינים את הכח של BTL קטן, איכותי וחכם.

כולכם בטח מכירים את
הגלויה של שלי, כן אותן גלויות קטנות שנמצאות בכניסה לשירותים בכמעט כל בר ומסעדה בעיר, ומפרסמות כל דבר, מהופעת גראנג' בפלורנטין, דרך טמפונים דו-כנפיים ועד משקאות אלכוהוליים.
לעיתים די קרובות הגלויות מתגלות כהפתעות נעימות עם קריאיטיב מקורי הן בקופי והן במדיה עצמה (קיפולי ניר, נצנצים, הולוגרמות, מגנטים, פאזלים וכיו"ב). לעיתים פחות קרובות הגלויות מתגלות גם כשימושיות.

בהברקה מעולה התחברו טמפו והגלויה של שלי לנקודה אקוטית ורלוונטית למצב בו נמצא הבליין כאשר הוא נחשף לגלויה - סוגיית העישון האסור.
אז נכון, עניין האכיפה הפך לבדיחה בת"א אבל עדיין אסור לברים לשים מאפרות וכולנו נאלצים לקפל תחתיות בירה בצורות מוזרות כדי לא לאפר על הרצפה. כבר נתקלתי בכמה ברמנים שהפכו את אוריגמי המאפרות הזה לאמנות.
הגלויה של מרפיס פותרת את הבעיה כאשר היא בעצמה הופכת למאפרה ממותגת ואיכותית, ולא רק פותרת בעיה אמיתית אלא גם מנכסת לעצמה ערכים בלייניים-חתרניים בקופי.

טוב זה תמיד עוזר שמנהל המותג הוא חובב בירה מושבע שמבין את הקהל שלו.