כל משווק היה הורג בשביל הפופלריות של מוצריה, בשביל הייחודיות שלהם ובשביל הקהל הסופר נאמן שלהם (מה שנקרא Brand Evangelists) - צעיר, סטייליסטי, חובב גאדג'טים ועם לא מעט כסף פנוי. אני לא זוכר כבר בכמה ישיבות עלה הקהל של "אייפודיסטים" או "מקיסטים" כקהל היעד המבוקש והנחשק.
אז איך מנצלים את הפופולריות של אפל לטובת המותג שלי?
Rona, ההום סנטר של קנדה, יצרו בילבורד מיוחד לפרסום טכנולוגיית מחזור הצבע שלהם אשר משתלב בצורה נהדרת בשלטי החוצות החדשים של iPod.
ואל תטעו - זה לא רק גימיק. הרי ניתן לעשות את זה עם כל בילבורד. השלט של אפל נבחר מאחר וזהו קמפיין שהמפרסם מאוד מעוניין להתחבר לערכיו ולקהל היעד שלו.