יום שלישי, 23 ביוני 2009

Augmented Reality - הצד המעשי

כבר כתבתי על מגיפת ה-Augmented Reality (חייבים למצוא לזה שם בעברית...) שתוקפת את עולם האינטראקטיב. בתקופה האחרונה המגיפה מתגברת אבל הטכנולוגיה הופכת סוף סוף מגימיק שיווקי לפעילות מעשית בעלת ערך.

כמה דוגמאות:

לגו
משתמשת בטכנולוגיה כדי להראות כבר בחנות איך הדגמים שלה נראים בתלת מימד.


הדואר האמריקני משתמש בטכנולוגיה כדי לאפשר לצרכנים לבדוק כמה אפשר להכניס בגדלים שונים של קופסאות משלוח.

https://www.prioritymail.com/simulator.asp

דוריטוס משתמשים בטכנולוגיה בשביל להפעיל סוג של webkinz למבוגרים ברשת חברתית ייעודית:

Doritos Sweet Chili Lover



ריי באן מאפשרים ללקוחות למדוד משקפי שמש מהבית.

ולמה רק משקפיים?
זוכרים את ארון הבגדים הוירטואלי של אלישיה סילברסטון בסרט קלולס?


הפנטזיה הנשית הזו קמה לתחייה עם Augmented Reality ברשת חברתית אופנתית בשם Zugara:



ולסיום מפיצי הסרט הרובוטריקים מחברים את הגולשים למותג דרך הפיכתם לרובוטריקים.

http://www.weareautobots.com/

ובארץ הקודש?