לא קל לשפוט בתחרויות פרסום.
1. ימים על גבי ימים של צפייה בקריאטיבים מקהה את החושים
2. הפרמטרים השיפוטיים קשים מאוד לכימות - פרסום הוא הכי רחוק ממדע מדויק שאפשר
3. אם התחרות היא בינלאומית אז בכלל נכנסים לסיפור הבדלים תרבותיים שעלולים להוביל לחוסר הבנה של הקריאיטיב
בדרך כלל הזוכים בקאן הם כולם קמפיינים מרשימים מאוד, גם אם לפעמים הייתי מסדר את המקומות הראשונים קצת אחרת.
השנה הזוכה בקטגוריית הפרינט, הקטגוריה הקלאסית ביותר, פרסום במיטבו אשר צריך להעביר מסר חד בויז'ואל מינימליסטי בודד, הוא די יוצא דופן. יוצא דופן כל כך שאני ממש לא מבין מה הבשורה הגדולה. כולה סט צילומים לא רע.
אנחנו לא אמנים אלא פרסומאים. ואני לא מאמין שהצרכן הממוצע היה מבין את האלגוריה המתוחכמת לעולם החי ועוד יותר מכך משליך מזה על המותג וערכיו.
קבלו את - We Are Animals - קמפיין למותג הג'ינס רנגלר (כל הפרינטים)