יום שלישי, 30 ביוני 2009

ימבה סרי לנקה


תמיד מפתיע אותי איך דווקא קמפיינים קטנים ונטולי משרד פרסום רווי אסטרטגיה, דיונים ואגו יכולים להיות המבריקים ביותר. קבלו קמפיין פייסבוק נטול תקציב וזוהר של חברת תיירות בשם הטפשי מעט ימבטבע.

תוכן גולשים בעייתי מאחר והגולשים כבר לא מתאמצים?
בואו נמצא משהו שהם כבר הכינו קודם!
אנחנו לא חברה זולה, לא נופשונים לטורקיה אלא טיולים לאנשים שרוצים יותר להשקיע, כמו נגיד - נשואים טריים.

רוב הזוגות השקיעו לא מעט זמן ומחשבה בהזמנה לחתונה שלהם, היא היתה נושא שיחה מרכזי והם בד"כ גאים מאוד ביצירה שלהם, לפעמים היצירה הראשונה שעשו בחייהם.
ימבטבע משיקה תחרות פייסבוק בין הזוגות הגאים אשר מוזמנים להעלות את ההזמנה שלהם לקבוצת הפייסבוק ולהניע את חבריהם (הנמצאים בד"כ בפלח גיל בעל השימוש המקסימלי בפייסבוק) להצביע בעדם.
עד כה 1200 איש הצטרפו כחברים. לא רע בשביל קמפיין לחברה קטנטנה עם תקציב אפס.