יום שלישי, 30 ביוני 2009

Coke BJ

היינו רוצים לחשוב שלפני שמודעה יוצאת לעיתון היא עוברת מספיק מסננים - קופירייטר, מנהל קריאיטיב, פלנינג, מנהל מותג, סמנכ"ל שיווק, אשתו של סמנכ"ל שיווק וכו'.
באמצע שנות ה-80 דווקא בקוקה קולה הגדולה התגלה שכנראה שפע המסננים האלה לא מספיק, כאשר בקמפיין עולמי כללה הגרפיקה אישה מתכוננת לענג פאלוס זכרי. אחרי שהדבר התגלה קוקה קולה מיד ביטלה את הקמפיין ואספה את כל הפוסטרים ושלטי החוצות.
בדיעבד הסתבר שהגרפיקאי סתם חמד לצון והיה משוכנע שיגלו את זה קודם...