יום שלישי, 21 ביולי 2009

קמפיין זבל

אני מאוד נהנה כאשר דווקא חברות בתחומים הכי לא סקסיים מוצאות דרכים לנצל את הטריוויאליות שלהם בחיי היום יום שלנו על מנת לצאת בפעילויות שיווקיות מאוד רלוונטיות.
אולי הדוגמא הקלאסית ביותר הם השירותים שהציבה יצרנית נייר הטואלט Charmin בטיימס סקוור במנהטן, המקום עם הכי מעט חדרי שירותים לבנאדם.

ועכשיו יצרנית שקיות הזבל Glad הביאה אותה בהברקה דומה.
בעקבות שביתת מפני הזבל בטורונטו הכריזה Glad שהיא תומכת בתושבים באמצעות חלוקת שקיות זבל והסברה כיצד להתמודד עם כמות הזבל באמצעות אתר ייעודי.


Glad חילקה 25 אלף שקיות זבל, תמכה במהלך בקמפיין מדיה וזכתה כמובן להמון יח"צ ציבור חינם.
אז כן מוצר משעמם, מותג משעמם אבל הנה יצירת קישור רגשי מעולה בלי רעש, זיקוקים ותקציבי ענק.