יום שישי, 14 באוגוסט 2009

MEGA-WOOSH!

עם כמעט מיליון צפיות בשבוע הראשון קריספין פורטר שוב מראים את היכולת המדהימה שלהם להוציא מהקבר מותגים אבודים. מיקרוסופט, אחד המותגים החזקים אך הפחות פופולריים בעולם, שוב מקבל טיפול גאוני מקריספין
(אחרי ציידי הלפטופים) עם קמפיין ל-Microsoft Project המכוון לסטודנטים, וממשיך את טרנד ה-"האם זה קרה באמת".

קצת מזכיר איפשהו את הקונספט של קריספין עצמם בקמפיין הלגה לפולקסווגן אבל עברו כמה שנים טובות מאז...


אתר הקמפיין:
http://www.mach-es-machbar.de/