זה קרה השבוע. אחרי 20 שבועות חוזר הספורטאי העשיר בעולם ועד לא מזמן גם הנערץ בעולם למגרש הגולף.
קשה היה להתחמק בסוף 2009 מסיפור הבגידה המפורסם של טייגר וודס עם מבחר מרשים של נערות עובדות. נער הזהב של אמריקה, המודל לחיקוי, החלום הרטוב של כל מפרסם אמריקאי פישל בגדול והתדמית המבריקה נסדקה. אינספור הספונסרים שלו נאלצו לעמוד בפני דילמה לא פשוטה. האם לנטוש את הספורטאי או לעמוד לצידו ולהסתכן בפגיעה בתדמיתם. Gatorade, AT&T וחברת הייעוץ Accenture בחרו בדרך הבטוחה והתנתקו לחלוטין. Gatorade אף הורידה מהמדפים משקה יחסית חדש שנקרא על שמו בגלל "מכירות מאכזבות" לכאורה. ספונסרים אחרים, ג'ילט וחברת השעונים Tag Heuer לא ביטלו את החוזה אבל נמנעו מקישור לספורטאי בחודשים האחרונים. בקבוצה השלישית נמצאים הספונסרים שעמדו לצד וודס - נייקי אשר כל ליין הגולף שלה מבוסס עליו וחברת משחקי המחשב EA אשר משחק הגולף שלה נקרא על שמו.
והנה הראשונה לצאת עם פרסומת היא זו שהפכה את חולצת הגולף וכובע המצחיה שלה לסימן ההיכר של טייגר וודס, הלא היא נייקי. מדובר במהלך לא טריוויאלי. צעד הגיוני יותר אולי היה לחכות כמה שבועות עד שוודס יצבור מספר נצחונות וישקם את תדמיתו הווינרית. אך נייקי כמו נייקי Just did it ובצעד שיווקי אמיץ שיגרה פרסומת חדשה במקביל לטורניר הראשון של טייגר, בה היא מעמידה את טייגר מול קולו של אביו המנוח בהתמודדות עם המשבר. פרסומת הזויה מעט שכבר עוררה לא מעט ספופים אבל ללא ספק סרטון אמוציונלי שקשה להתעלם ממנו.
והנה הראשונה לצאת עם פרסומת היא זו שהפכה את חולצת הגולף וכובע המצחיה שלה לסימן ההיכר של טייגר וודס, הלא היא נייקי. מדובר במהלך לא טריוויאלי. צעד הגיוני יותר אולי היה לחכות כמה שבועות עד שוודס יצבור מספר נצחונות וישקם את תדמיתו הווינרית. אך נייקי כמו נייקי Just did it ובצעד שיווקי אמיץ שיגרה פרסומת חדשה במקביל לטורניר הראשון של טייגר, בה היא מעמידה את טייגר מול קולו של אביו המנוח בהתמודדות עם המשבר. פרסומת הזויה מעט שכבר עוררה לא מעט ספופים אבל ללא ספק סרטון אמוציונלי שקשה להתעלם ממנו.