יום שני, 12 באפריל 2010

ויראלי קדבורי חדש!


בפוסט לפני כמעט שנתיים ניסיתי להסביר את ההצלחה הלא ברורה של סרטון הגורילה המתופפת של קדבורי. אחת הנקודות המרכזיות בפוסט היתה איך בעצם ויראלי כזה, מצליח ככל שיהיה, מקדם את המותג למרות העובדה שאין בו אזכור של המותג כמעט כלל. בהמשך הגיעו עוד סרטונים מוצלחים יותר או פחות כאשר המצליח והמצחיק בינהם היה כמובן ילדי הגבות, אבל המשותף לכולם היה המשך הדיסקרטיות של המותג קדבורי שנשאר מאוד ברקע.
והנה סרטון חדש מבית קדבורי הופך את הקערה על פיה ומנסה להוסיף לעוד עלילה ביזארית גם תקשור יתרונות מוצריים וערכי מותג. לי זה מרגיש קצת מעושה ופחדני ואולי אפילו סימן לסוף עידן סרטוני קדבורי. אני לא אופתע אם יתברר שהשינוי הוא תוצאה של רכישת החברה לאחרונה ע"י קראפט, שמהיכרותי איתה היא חברה די מרובעת.