יום שלישי, 4 במאי 2010

Too big for TV?

Lane Bryant הוא מותג הלבשה תחתונה למידות גדולות אשר נוסד בתחילת המאה ה-20 ועם השנים הפך למיושן ולא רלוונטי ממש לדור הצעיר. כל זאת עד השבוע. הויראלי הנצפה ביותר השבוע היה הפרסומת החדשה של Lane Bryant אשר נפסלה לשידור לפני השעה 21:00 ברשתות ABC ו-FOX. פסילת הפרסומת עוררה מהומה רבה מאחר ונטען שפרסומות דומות עם דוגמניות פחות מלאות כמו אלה של Victoria's Secret תמיד משודרות לאורך כל שעות היממה. האם הדוגמנית של Lane Bryant היא Too big for TV?


הסגיר של הפרסומת-
So not what mom would wear - הזכיר לי את אחד הפיאסקואים המפורסמים בהיסטוריה - קמפיין למותג הרכב אולדסמוביל של ג'נרל מוטורס תחת הכותרת - Not your Father's Oldsmobile - אשר מטרתו היתה לגרום לתפישת מותג צעירה ועדכנית יותר אך יצר את האפקט הבלתי רצוי של יצירת ניכור בקרב קהל הקונים המרכזי של אולדסמוביל - הורים - וירידה חדה במכירות.


ואם כבר מדברים על הפיאסקו הזה מעניין לראות קמפיין עם אסטרטגיה הפוכה לחלוטין שרץ שנים רבות לאחר מכן. מותג הוויסקי Canadian Club מציג דווקא את המימד החיובי של מותג ותיק תוך שימוש בסלוגן - Damn right your dad drank it - בסדרת פרינטים מעולה ששוברת מיתוסים על ההורים שלנו ומה שהם עשו שהם היו צעירים.