אני מת על פרינטים. מבחינתי זו צורת הפרסום הטהורה ביותר. בפני הקופי עומדת כנראה המדיה המוגבלת ביותר אבל גם האתגר הגדול ביותר להעביר מסר חד ללא שימוש בחושים מרובים, ללא זמן חשיפה ארוך, ללא פרודקשן ווליו, ללא כלים טכנולוגיים מתקדמים. זה רק הקופי והמחברת. לעיתים הפורמט המוגבל הזה דווקא מוביל לרעיונות הגדולים ביותר מעצם היותו מכווין מחשבה.
גופי מדיה כתובה כמו ידיעות אחרונות וקבוצת שוקן מקיימים תחרויות שנתיות אשר מטרתן להעביר את עוצמת הפרינט ואת הרלוונטיות שלו גם בעולם הדיגיטלי המשתנה תכופות שלנו. בד"כ מדובר באיוונט של ממש עבור אנשי קריאיטיב אשר מוביל לכמה הברקות מעולות. דורי וגיא הזבלונים החביבים עלי שמו את כל הפרינטים של תחרות ה-"Showroom" של ידיעות אחרונות שהתקיימה לאחרונה באתר קומה שלהם. אני גנבתי משם את הפרינטים שאהבתי.- אדלר-חומסקי באינסייט נהדר שכולנו מכירים בפרינט להום סנטר
- גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכים את קמפיין ה-"לא רואה מוסך" של רנו
- פרינט לניו-פארם שלא צריך קרדיט בשביל לדעת שהוא מבית מקאן אריקסון עם איכות ההפקה המוכרת והמסר המינימליסטי המחוכם
- עוד גליקמן-נטלר-סמסונוב עם יופי של שימוש במדיה בפרינט לטוטו שהביא להם את המקום השני בתחרות
- ולסיום, אומנם מרגיש מעט מוכר, אבל יהושע עם אסטרטגיה חכמה והוצאה לפועל אסתטית כאשר הדבר היחיד שלא יושב טוב הוא הלוגו האייטיזי של ביתילי אשר הכי לא מרגיש לי "סטיילינג"