יום ראשון, 25 ביולי 2010

כללי האצבע למדיה חברתית של JWT

יחידת הטרנדולוגים של JWT העולמית משתפת באופן קבוע בהמון דברים מעניינים. בסרטון החדש הזה היא נותנת כמה כללי אצבע לפעילות מותג במדיה חברתית שהם אולי בסיסיים לחלקנו אבל עושים שכל וסדר בעיניינים.



והנה הכללים בקצרה:
  1. הקשב לשיחה אודות המותג שלך
  2. אם לצרכנים לא מספיק אכפת מהמותג שלך אולי אין לך ממש סיבה לפעילות במדיה החברתית
  3. חשוב על שיתוף פעולה עם מושא שיחה קיים
  4. הגדר מראש קהל יעד מדויק ומטרות
  5. התאם את המסרים לקהל היעד
  6. חשוב מה קהל היעד מקבל בתמורה לאינטראקציה עם המותג שלך
  7. היה מוכן לתסריט הגרוע מכל
  8. תן כח לתומכי המותג שלך להשפיע ולתמוך במותג
  9. אל תגן על המותג כל הזמן, תן לתומכים להגן עליך
  10. התייחס לנושאי השיחה המרכזיים והחשובים גם אם הם לא נעימים
  11. תכנן את פעילות המדיה החברתית לטווח ארוך
  12. חשוב כיצד כל אספקט של השיווק תורם ליצירת קהילה מסביב למותג