יום שבת, 24 ביולי 2010

כולם עושים את זה

את הסופרבול האחרון ראיתי עם משהו כמו תריסר אמריקאים בסוף שנות ה-20 שלהם. בדומה לשליש מהציבור האמריקאי גם אני חיכיתי לפרסומות יותר מלמשחק ואפילו טרחתי לצפות בהן לפני המשחק. הייתי בטוח שאני כבר יודע אילו פרסומות טובות ואילו פחות אך המציאות טפחה על פני. החבר'ה התעקשו לצחוק ולאהוב כל פרסומת שאני לא חיבבתי ולא ממש הבינו את הפרסומות האהובות עלי. אז הבנתי שקשים יהיו ימי בהשתלבות בעולם השיווק האמריקאי.
ולמה אני חוזר לזה? כי P&G וחברת המשחקים Activision אישרו לאחרונה שתי פרסומות עם הקונספט הכי שחוק וחסר השראה בספר - משחק מילים על בסיס סקס. פרסומות שגורמת לך לרצות להעביר ערוץ בצפייה חוזרת. פרסומות שגם פרח קופירייטינג בדדליין מטורף יתבייש להגיש. בישראל. אבל אם אפילו המקצוענים ב-P&G אישרו כזה דבר כנראה שעל אמריקאים זה עובד. לך תבין.

ספוט למשחק
Xbox בשם Call of Duty:


ספוט לסכינים החדשים של ג'ילט: