![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiectv8TOagc9wjpO-bZC4O40FWP7u6oNyPHItSieIHmI0XXG12i0X7tR12GioCZv5KD-ooAz2yncrXB3VmljiyrT4b7Azf_5IBjJ5iW48UhwmalDhzca1Lxp5Lqbx8p2EnIwKAO-VOMd4/s320/old-spice.jpg)
אם תביטו בששת הפיינליסטיות תראו שאנחנו מדברים על הפרסום הקלאסי במיטבו - כולן שייכות למותגי ענק, כולן נהנו מתקציבי מדיה גדולים, רובן נהנו מ-production value משמעותי, ומלבד אולד ספייס כולן שייכות לדור הישן של פרסומות standalone שלא מתקשרות למהלכים רחבים וחוצי מדיות ובעצם עושות מה שאוגילבי תיאר כבר לפני יותר מ-30 שנה - מספקות 30 שניות של בידור בתמורה להאזנה למסר. אולי מבדר אבל כבר לא לגמרי רלוונטי, בדיוק כמו הקונספט של פרס האמי לפרסומות.
הנה הפיינליסטיות...
Snickers Game:
הנה הפיינליסטיות...
Snickers Game:
Audi Green Police:
Nike Human Chain:
Coke Finals:
Absolut Anthem: