יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

Like פיאט

עולם הפייסבוק נכנס זה מכבר לז'רגון של כולנו ואנו משתמשים בביטויים כמו "לייק", "איגנור" או "טאג" באופן יומיומי בלי לשים לב בכלל. בהתאם לכך ראיתי המון סרטונים פארודיים על עולם הפייסבוק וראיתי גם קמפיינים המשתמשים באלמנטים של הפייסבוק, אבל אני לא זוכר קמפיין בו הפייסבוק היה המרכיב המרכזי בעוד המותג שיחק תפקיד משני ברקע. בדיוק כך זה נראה בקמפיין החדש של פיאט 500, רכב המיועד לצעירים ומיוצר בשת"פ עם דיזל. הקמפיין בשם Disconnect מציג סיטוציות מהעולם האמיתי בז'רגון פייסבוקי.