יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

לקסוס ופורד מקבלות השראה מדרך בגין

אני מאוד לא אוהב לראות אובר-השראה של קמפיינים ישראליים מחו"ל.
אני דווקא מאוד נהנה לראות קמפיינים זרים לוקחים השראה מהארץ, בין אם במישרין או לא.

לפני כשנה וחצי עשינו בגריי אינטראקטיב ואדלר-חומסקי את קמפיין סיאט איביזה, אשר במרכזו נסיעות מבחן באיביזה החדשה של מובילי דיעה במדיה החברתית יחד עם סלב (מרינה קבישר או לירן כוהנר). אז כתבתי - "קמפיין סיאט איביזה החדשה היה לטעמי פורץ דרך עולמי בשימוש בתוכן חברתי ממותג בפייסבוק".
היום גורם לי הוול סטריט ג'ורנל להבין עד כמה. בכתבה מתוארים הקמפיינים המתבשלים של לקסוס ופורד לחודשים הקרובים, אשר במרכז כולם נסיעות מבחן של מובילי דיעה במדיה החברתית, ולפחות במקרה של לקסוס זה גם בליווי סלב. איך זה קורה? לאור הקייס-סטאדי שהוגש לתחרויות אני לא אתפלא אם הקמפיינים קיבלו לא מעט השראה מהמשרדים הקטנים בדרך בגין.


הנה טעימת מסך קטנה מהקמפיין הממשמש ובא של לקסוס. בתפקיד מרינה השחקנית וויטני קאמינס.

והנה תמונה דומה למדי מתוך קמפיין סיאט איביזה עם יקירתנו מרינה:


עכשיו בואו נראה אם זה עובד גם בלי מרינה...