יום שני, 15 בנובמבר 2010

For Life

כאשר חברה עובדת על האסטרטגיה השיווקית שלה היא בד"כ בוחנת לעומק של האסטרטגיה השיווקית של המתחרים בקטגוריה ומנסה למצוא את הנישה המבודלת שלה. אך האם הבדיקה הזו מספיקה כאשר מגיעים לשלב ההוצאה לפועל? האם ליצרנית רכב כדאי לבחור בלוגו של שלוש קשתות מוזהבות מאחר והחברים ממקדונלדס מחוץ לקטגוריה שלה? האם לאותה חברה כדאי לבחור סלוגן כמו Just drive it מאחר ונייקי אף היא לא בתחום הרכב?
כנראה שמספיק חברות, חלקן מותגי על, לא ממש עשו את הבדיקה חוצת הקטגוריות לפני קביעת הסלוגן שלהם. החברות
התאהבו בביטוי מרובה המשמעויות "For Life", אשר מעביר ערכים ועולמות תוכן רבים כגון:
  • טווח ארוך
  • אמינות
  • הצלת חיים (כמו המותגים הרפואיים או מותגי הרכב הבאים)
  • איכות חיים (כמו מותגי האלקטרוניקה, הריטייל ומוצרי הצריכה הבאים)

מותגים רפואיים






מותגי רכב

מותגי אלקטרוניקה





מותגי ריטייל ומוצרי צריכה




לחיים חברים!