השקת האייפד בארה"ב בתחילת 2010 לוותה בסלוגן לא שגרתי -
A magical and revolutionary product at an unbelievable price
A magical and revolutionary product at an unbelievable price
ההשקה לוותה בקמפיין נרחב למדי אשר כל מרכיביו, כולל האתר, פרסומות הטלוויזיה, הפרינטים וכיו"ב, הפגינו שפה חזותית אחידה שהמשיכה את הקו הנקי והאלגנטי של אפל המוכר לכולנו כבר שנים.
שנה לאחר מכן, זה נראה קצת אחרת בהשקה בארץ הקודש. הסלוגן המתורגם לעברית - מכשיר קסום במחיר מדהים - נשמע מתאמץ ואפילו קצת מגוחך. היה שווה לשקול ויתור על הסלוגן לחלוטין או לעבוד על סלוגן טוב יותר.
אבל הסלוגן עוד סביר יחסית לשפה החזותית הנוראית. בניגוד לאפל, אשר מנהלת את הקמפיינים שלה בארה"ב בעצמה, איי-דיגיטל, יבואנית אפל לישראל, כנראה הפקידה את ההשקה ביד השותפים הקמעונאיים שלה. וכך, במחי אבחת מעצב הפך האייפד ממוצר סופר-פרימיומי עם שפה חזותית ברורה, נקייה וקונסיסטנטית, לעוד "רק היום במבצע!" עם "אחריות יצרן!" באינסרט של אופיס דיפו. חבל, ככה לא עושים השקה למוצר של אפל.