יום ראשון, 6 במרץ 2011

פרסומות ששווה להפיץ

אתם בטח מכירים את TED, אירוע שנתי המתקיים בקליפורניה בו מיטב המומחים בתחומים שונים נושאים נאומים קצרים ומעוררי השראה. אם אתם צריכים תזכורת - הנה פוסט שכתבתי לפני שנה על הסיבות להצלחה של TED. הסלוגן הותיק של TED הינו Ideas Worth Spreading והשנה בחרו בארגון להשיק תחרות תחת הכותרת Ads Worth Spreading. בתחרות מתמודדות פרסומות המתאימות לרוח TED, כלומר סרטונים קצרים (לא בהכרח 30 שניות טלוויזיוניות) אשר מעוררים השראה, מובילים לאימפקט, וקשורים למודעות חברתית. הנה 10 הסרטונים שנבחרו.

Topsy Foundation, קרן לטיפול באיידס, בסרטון עם פאנץ' עוצמתי:


חברת הצבעים Dulux מראה כמו טמבור מה צבע יכול לעשות:


קמפיין Girl Effect מעורר המחשבה של Nike Foundation שקצת קשה להבין איך הוא קשור לנייקי:


סרטון עתידני של Batelco, חברת התקשורת דווקא של בחריין:


ספוט המחווה האפי לעיר לדטרויט של קרייזלר מהסופרבול האחרון הצליח להיכנס לרשימה:


Hornbach, ההום סנטר הגרמני, מציג את כיצד בונים את הבית המושלם:


ענקית הקמעונאות Target עם Projection Mapping, הטרנד שכבר כיסינו, ודווקא בביצוע בינוני:


Savory Institute מזימבבואה בסרטון להצלת העולם באמצעות מניעת מידבור:


אינטל משלבת פלטפורמות מדיה חברתית באחד הסרטונים היפהפיים של השנה:


נוקיה מדגימה את יכולת הזום של ה-N8 באמצעות סרטון מיניאטורי: