אפשר לאהוב את הקמפיין ואפשר גם ממש לא, אבל בכל מקרה היה קשה להתעלם ממנו.
הנחשפים לקמפיין יזכרו כמובן את המושג "פסטרמיסטים".
חלק בלתי מבוטל גם יזכרו שפסטרמה איכותית היא פסטרמה מנתח שלם.
אבל כמה מכם זכרו שהמותג העומד מאחורי הקמפיין הוא זוגלובק?
הקמפיין התמקד בפרימיומיזציה של הנתח השלם אבל לא קישר אותו ספציפית ובלעדית עם זוגלובק..
המתחרה הגדולה יחיעם הבינה זאת.
קודם כל היא חזרה מיד לאוויר עם קמפיין ישן תחת הסלוגן "נקניק בוטיק", זאת על מנת לצרוב את יחיעם בתודעה הצרכנית ולגרום לבלבול מסוים מאחר ושני מותגי הפסטרמה באוויר ביחד.
שנית, החליטה יחיעם לרכב על מסר הנתח השלם והוציאה סדרת מוצרים עם מדבקה קטנה ובולטת - "נתח שלם".
בכך מקבלת יחיעם את כל "אפקט הפסטרמיסטים" בעלות של מדבקה.