יום שני, 14 בפברואר 2011

הדבר האמיתי

נדמה שקמפיין מי עדן עם חיים בוהן הצליח לעשות לא מעט רעש בברנז'ה ואולי גם קצת מחוצה לה. הקריאיטיב לא היה ממש כוס המים שלי, לא הטיזרים ולא הספוט, אבל האסטרטגיה לפיה מובילת שוק המים המינרליים הולכת ראש בראש עם האיום העיקרי על הקטגוריה כולה מרגישה מאוד נכון. במסגרת הקמפיין אימצו מי עדן גם סלוגן חדש - "הדבר האמיתי" - שבטח מוכר לכם מאיפשהו.


וזאת אחרי שפריגת בחרה בוורסיה של הסלוגן הנוכחי של קוקה קולה עבור הסלוגן החדש שלה לפני מספר חודשים.

אז מה בעצם פה הוא הדבר האמיתי?